ASSALAMUALAIKUM..W.B.T. SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA..:)

music

Sunday 13 March 2016

MINGGU KELIMA - I-PEINX 2016

VIEW A NEW WAY OF ONLINE 
LEARNING BOOTH


Assalamualaikum W.B.T...  

pada minggu ini, sy tidak melibatkan diri dalam aktiviti yang diberikan oleh DR kerana ada hal di kampung. Pada masa yang sama, sy perlu menyelesaikan tugasan yang diberikan. DR  telah mengarahkan kami untuk melaksanakan report berkaitan dengan booth yang bertempat di DSI, UTM. Pada isnin yang lalu, terdapat pameran yang berkaitan dengan reka cipta dari peingkat sekolah rendah hingga ke peringkat PHD. Bilangan booth pameran yang terdapat di situ dianggarkan 100 hingga 150. kami diarahkan untuk memilih salah satu booth untuk dimasukkan dalam report tugasan pada minggu ini. very thankful for my freind telah menolong sy dalam tugasan ini atas ketidak hadiran sy. Dia telah menjelaskan kepada sy keadaan dan suasana ketika di booth pada masa itu. booth yang dipilih mempunyai rekaan software pembelajaran teknologi dalam bentuk 3D. 

Objektif rekaan ini adalah untuk memperkenalkan dunia maya dalam bentuk 3D. selain itu, untuk mempertingkatkan Kaedah semasa pembelajaran dalam online. Tambahan pula, tujuan rekaan ini dicipta untuk mewujudkan pembelajaran dalam kalangan pelajar menjadi lebih menarik,interaktif serta enjoyyyy..
ok itu ja yang sy dapat explainkan serba sedikit mengenai booth yang jadi pilihan sy untuk selesaikan report. Dibawah ini terdapat gambar-gambar berkaitan dengan booth tersebut. Disebabkan sy tidak dapat hadir di booth tersebut, so xdapat la nak selfie dengan pereka. huhuhu

















No comments:

Post a Comment